Feyenoord deelde maandag het nieuws dat het huidige logo een opfrisbeurt heeft gehad. Volgens eigen zeggen werden er vier wijzigingen doorgevoerd, maar wereldwijd neemt men de club op de hak omdat het verschil vrijwel niet te zien blijkt.
De wijzigingen, die inderdaad niet gelijk opvallen, zijn als volgt. De woorden Feyenoord en Rotterdam op de buitenste band zijn strakker uitgelijnd. Ook is de linkerhelft van het logo feller van kleur gemaakt en staat de F nu, in tegenstelling tot het eerdere logo, precies in het midden. Op het oude logo zat ook een gouden scheidingslijn tussen het rode en witte midden. Die lijn is er op het nieuwe logo ook uit.
Sky Sports stelt bezoekers van Specsavers gerust en meldt: "Wij zien het verschil ook niet". Mail Sport grapt: "Geef die ontwerper loonsverhoging!". Championship Manager schrijft: "Ik zou graag willen werken op de ontwerpafdeling van Feyenoord." Hieronder een overzicht:
Om deze content te zien moet je cookies accepteren
Je hebt momenteel niet alle benodigde cookies geaccepteerd. Klik op de knop om je cookievoorkeuren te wijzigen.
Om deze content te zien moet je cookies accepteren
Je hebt momenteel niet alle benodigde cookies geaccepteerd. Klik op de knop om je cookievoorkeuren te wijzigen.
Om deze content te zien moet je cookies accepteren
Je hebt momenteel niet alle benodigde cookies geaccepteerd. Klik op de knop om je cookievoorkeuren te wijzigen.
Om deze content te zien moet je cookies accepteren
Je hebt momenteel niet alle benodigde cookies geaccepteerd. Klik op de knop om je cookievoorkeuren te wijzigen.
Om deze content te zien moet je cookies accepteren
Je hebt momenteel niet alle benodigde cookies geaccepteerd. Klik op de knop om je cookievoorkeuren te wijzigen.
Om deze content te zien moet je cookies accepteren
Je hebt momenteel niet alle benodigde cookies geaccepteerd. Klik op de knop om je cookievoorkeuren te wijzigen.